Bloggen har legat nere

ca en vecka. Internet har slutat fungera, eller programmet som ansluter till internet är trasigt. Jag vet inte när jag kan fixa det, förhoppningsvis den här veckan. När internet börjar fungera igen lovar jag en recension av en whitakersadel, flera nya hopp och dressyrträningstips och mest troligt kommer det även upp lite fler stalltips, när jag själv får ordning i mitt stall (vi har flyttat två skiljeväggar och bytt ut dem, samt fixat ny sadelkammare... det är kaos för tillfället :)).

Jag funderar på att göra en ny kategori, som ska innehålla tips på hur man som ryttare håller sig stark, frisk och glad. Vad tror ni om det, vill ni läsa tips om avsutten träning och mat?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0