Jag åker iväg

Jag åker iväg ett par dagar, har packat idag därför så dålig (ingen) uppdatering! Jag blir borta till torsdag tror jag och har under tiden fixat en gästbloggare, nämligen auroraemily. Hon och jag har kännt varanda ganska länge, och ni har faktiskt redan läst en text av henne! Det var hon som testade John Whitaker-sadeln på sin ponny, så nu blir det spännande att se vad hon tänker bjuda er på de närmaste dagarna. Hennes inlägg kommer ligga i en särskild kategori tills jag granskat fakta i dem. Inte för att jag inte litar på henne, men eftersom jag äger bloggen måste jag ha koll på vad ni får för info! ;)

Ha det bra nu tills jag kommer hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0