Ny läsare?

Först och främst, vad roligt att du hittat hit! Här kommer du kunna läsa om tips för ridpasset, utrustningen, stallet, ja, nästan allt inom området HÄST! Självklart blandat med mina egna värderingar ang. hästhållning.

Vem är då jag som driver ryttarinfo? Jo, jag är en tjej som hållit på med hästar i större delen av mitt liv. Har för tillfället 5 hästar på gården, eventuellt kommer en sjätte i framtiden. Hälften av dem är unga hästar. Jag är mycke intresserad av tävlingsridning och har som mål att bli så bra det går, tillsammans med en glad och sund häst. Under mitt hästliv har jag hunnit samla på mig massa småknep och nu vill jag dela med mig av dem. Förhoppningsvis hittar du något du gillar här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0